Forside /Spørgsmål og svar / Ny kunde og flytning Er du ny kunde hos os? Eller skal du flytte til en ny adresse? Se her, hvad du skal gøre, så der er styr på vandregning og vandmåler. Jeg er ny kunde hos VandCenter Syd. Skal jeg foretage mig noget særligt? Hvis dit tidligere vandselskab/spildevandsselskab har fusioneret med os, skal du ikke foretage dig noget særligt. Du skal dog være opmærksom på, at evt. aftaler med Betalingsservice ikke automatisk bliver flyttet. Derfor skal du aktivt tilmelde din regning fra os til Betalingsservice, hvis du ønsker at betale på denne måde. Er du ny kunde, fordi du netop er flyttet, skal du bare huske at melde flytning (se herunder). Hvad skal jeg gøre, når jeg flytter? Når du flytter, skal du aflæse din vandmåler og indberette tallet via Administrationsservice Fyns hjemmeside: www.asfyn.dk. Dette gælder, uanset om du har en analog eller en fjernaflæst vandmåler.