Spring til indhold

Hvordan bestiller eller ændrer jeg tid til målerskift?

Du får direkte besked, når det er tid til at udskifte din måler.

Processen er forskellig afhængig af, om du får skiftet måler af VandCenter Syds egne montører eller af målermontører fra Nordic Meter Replacement (NMR), som hjælper os med at skifte målere.

Hvis du skal have skiftet måler af VandCenter Syds montører:

Du modtager en besked om fra os (sms eller "målerkort" i postkassen) cirka 14 dage før montøren kommer i dit område. Du skal derefter kontakte montøren og aftale en tid til målerskift hos dig. 

Får du senere brug for at ændre jeres aftale, skal du kontakte montøren igen. Montørens kontaktinfo står i den sms eller på det målerkort, du modtager fra os.

Kan du ikke huske én bestemt montør, kan du altid ringe eller skrive til montørernes fælles telefon 24 20 96 68 eller mail nymaaler@vandcenter.dk

Hvis du skal have skiftet måler af montør fra Nordic Meter Replacement (NMR):

Du modtager brev i din postkasse med dato og tidspunkt for, hvornår montøren kommer og skifter din vandmåler. 

Passer tidspunktet dig ikke, kan du kontakte NMR’s call center på tlf. 72 17 70 26 eller e-mail: vcsodense@nmr-as.dk. Telefonen er åben mandag til fredag kl. 9-12.